wtorek, 17 czerwca 2014

Liebster Blog Award





Jakiś czas temu otrzymałam nominację do Liebster Blog Awards. Jest to już moje drugie wyróżnienie i bardzo to doceniam, że ktoś zauważa i docenia to co robię. Swoją nominację otrzymałam od autorki bloga Eeriefemale za co serdecznie jej dziękuje! :)

Na czym polega cała zabawa? 

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

O to moje odpowiedzi na zadane mi pytania:

1. Dlaczego postanowiłam pisać tego bloga?
      Moja koleżanka prowadzi bardzo znanego już bloga z recenzjami. Jej pasja czytelnicza zainspirowała mnie do stworzenia własnej strony. Chcę podzielić się z innymi tym co uwielbiam, czyli czytaniem i podzielić się swoją opinią na temat czytanych książek bo może zachęci to kogoś do przeczytania jednej z nich.

2. Moja piosenka dnia
      Ostatnimi czasy zasłuchuje się w piosence Ed'a Sheerana "All of the stars" z filmu Gwiazd Naszych Wina.

3. Jaka była moja największa wpadka?
       Moją największą wpadką było mówienie do dziewczyny, którą poznałam na zajęciach dodatkowych przez cały dzień innym imieniem niż miała. Dopiero pod koniec dnia uświadomiła mi, że jej imię to nie Iza.

4. Moja definicja szczęścia...
       To trudne pytanie. Szczęście jest dla mnie czymś pozytywnym, czymś co odczuwa się, gdy jest nam wyjątkowo dobrze w życiu. Daje je rodzina, przyjaciele, muzyka, robienie tego co się kocha. 

5. Piękna czy mądra?
       Nie mam pojęcia :D

6. W jakim miejscu czuję się najpewniej?
       Chyba w domu, ale też w miejscach gdzie są ludzie, których znam. Ktoś znajomy u boku zawsze sprawia, że czuję się pewniej.

7. Druga szansa
       Zawsze warto dać innym drugą szansę bo naprawdę mogą się zmienić. :)

8.  Future is comming 
        Jestem na etapie początku liceum i jeszcze nie mam dokładnej wizji siebie za 10 lat.

9. Ulubiona postać z filmu/książki
         Zdecydowanie moja wielka miłość i wieloletni idol Damon Salvatore. I ten książkowy i ten serialowy. Jest absolutnie niesamowity i uwielbiam jego teksty, które są przezabawne. 

10. Nocny marek czy ranny ptaszek?
           Zdecydowanie nocny marek. Wiele rzeczy, jak czytanie, oglądanie filmów czy nawet sprzątanie wolę robić wieczorem tak koło 22-23 :D

11. Dziwne zwyczaje 
           Od pon do pt na śniadanie jem tylko owsiankę, a przed snem piję herbatę albo mleko. 




4 komentarze:

  1. Hej, bardzo fajny blog! Ja także jestem nocnym markiem, więc częstko ciężko wstać mi do szkoły... :D Widzę, że dużo nas łączy, ja też uwielbiam czytać i kiedyś popełniłam dokładnie to aką samą gafę...tyle, że nie była to dziewczyna, a chłopak, więc tym bardziej było mi wstyd! Do dziś mi to wypomina :D Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i strasznie się cieszę, że blog Ci się spodobał :3
      Poranne wstawanie to ogromny minus bycia nocnym markiem :D

      Usuń
  2. Dzięki za odpowiedzi na moje pytania i życzę dużo satysfakcji w dalszym prowadzeniu bloga! Na pewno będę do Ciebie zaglądała i zapraszam też do mnie :)
    Aby być na bieżąco z nowymi postami zapraszam do obserwacji bloga lub polubienia profilu na Facebooku https://www.facebook.com/eeriefemale . Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też jestem nocnym markiem ;) Zgadzam się w zupełności z Twoją definicją szczęścia.

    OdpowiedzUsuń