środa, 20 listopada 2013

Prolog

   Hej!

Dzisiaj zaczynam pisać mojego bloga. Widząc tytuł strony pewnie domyśliliście się, że będzie ona głównie o książkach, których czytanie jest moja absolutną pasją, według niektórych nawet nałogiem :)  Będę na nim opisywać, recenzować książki które już przeczytałam, oceniać je w skali 1-10 i podawać podstawowe informacje o nich gdybyście byli nimi zainteresowani. Mam szczerą nadzieję, że z chęcią będziecie przeglądać bloga i że wam się spodoba :) 
 
                                                                                                             Bestsellerka 



4 komentarze:

  1. Hej ! Też uwielbiam czytać :) Będę zaglądać na twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz pisz! Obserwuję, więc będe tu zaglądać. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na założenie bloga z recenzjami :D Zaglądałam już na wiele podobnych stron jednak już po przeczytaniu dwóh Twoich recenzji stwierdzam, że jeszcze niczyje recenzje nie były tak bliskie moim własnym odczuciom po przeczytaniu danej książki. :D Bardzo chętnie będę częstszym gościem na twojej stronie, tak więc czytaj i recenzuj. :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią będę odwiedzać Twój blog :) Fajny stosik ...i zegarek ;)


    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń