piątek, 13 maja 2016

WIELKI POWRÓT!

Kochani,
wiem, że przez długi czas blog był w stanie głębokiego uśpienia. Wszystko to ze względu na napływ obowiązków związanych ze szkołą i maturą.
Byłam w ogromnym szoku, kiedy po tej długiej przerwie w przypływie wolnego czasu weszłam na stronę i zobaczyłam, że przez cały czas mojej nieobecności odwiedzaliście Bestseller's i komentowaliście doszłam do wniosku, że czas wrócić. Teraz, gdy czasu będzie aż za dużo będę miała  chwilę na czytanie i pisanie dla Was recenzji.
Ruszy też książkowy Instagram powiązany z blogiem, gdzie będziecie mogli sprawdzić co aktualnie czytam, jaka recenzja niedługo się pojawi i znaleźć książkowe inspiracje.
Może jeśli będzie was jeszcze więcej pomyślę o fanpage'u albo czymś podobnym.

PS: W przeciągu paru dni pojawi się nowa recenzja.


Stay tuned :*




*obrazek weheartit.com*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz